Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Megfogó beszélgetés egy indigógyerekkel.

2009.06.25

Megfogó beszélgetés egy indigógyerekkel.

Oroszország 2008. augusztus 8. Boris Kipriyanovich, röviden Boriszka névén él Zhirinovsk nevű városban egy kisfiú. A város Volgográd -régióhoz tartozik.

 

A kisfiú 1996 jan.11-én született. Négy éves kora óta rendszeresen felkeresi az ún. ”anormál” zónát – amely a „Medvedetskaya Gryada”,- néven vált ismerté. Egy hegy a város közelében. Úgy néz ki, hogy a fiúnak rendszeresen fel kell keresni ezt a helyet a fiú energiaszükségletének kielégítése miatt. Boriszka szülei rendes, képzett, vendégszerető emberek, akiket nyugtalanság és aggodalom tölt el gyermekük különleges, csodálatraméltó tehetsége miatt. Még nem tudják hogyan fogják mások elfogadni a fiút, ha kilép a család szoros kötelékéből és a csodagyerek felnőtté válik. Örömmel fogadnák, mondják, ha tudósok konkrét tanácsokat adnának, hogy is kell egy csodagyereket nevelni.

A fiú anyja doktornő, aki annakidején meglepődve tapasztalta, hogy a Baby 15 nappal a születése után felemelte a fejét és tartani tudta. Az első szó, amit kimondott a „Baba” volt-négy hónapos korában és nem sokkal utána egyszerű szavakkal próbálkozott, sikerrel. Másfél éves korában nehézség nélkül olvasta az újságcikkek címeit, kétévesen rajzolni kezdett és hat hónappal később megtanulta, hogy kell festeni. Ugyancsak kétéves korában kezdte el az óvodát, nevelőinek azonnal feltűnt a kisfiú különlegessége, gyors reakció a
feltett kérdésekre, okos válaszai és egyedülálló emlékezete.

Szülei gyorsan belátták, hogy Boriszka a tudását nemcsak a közvetlen környezetétől és a hozzáférhető könyvekből szerzi, hanem egy titokzatos csatorna is rendelkezésére áll ahonnan meglepő, a szülők részérről sosem hallott ismeretek ömlenek a gyermek tudatába. Megfigyelték a gyermek ismeretlen információkat „olvas” valahonnan.-. „Senki nem mutathatta közülünk” mondta a Mama.” Egyszer csak lótuszülésbe ereszkedett és részletezni kezdte(közölte velünk) a Mars bolygó sajátosságait, az eddig ismert tényszerű adatokat, valamint olyan új fogalmakat amiről még az életünkben nem hallottunk.”

„Naprendszerekről, és más szisztémákról beszélt, civilizációkról, amelyek hasonlatosak voltak a földihez és olyanokról is amelyek teljesen idegenek voltak formailag és koncepciónálisan is.”- mondta az anyja.

”Honnan tudhat egy kisfiú ilyen sokat és ilyen különleges dolgokat? A világűr a beszámolóiban állandó téma lett, amikor elérte a kétéves kort. Egyszer megemlítette, hogy régebben ő is a Marson élt, és mondta hogy ez a bolygó most is lakott annak ellenére, hogy a bolygó légköre egy borzalmas atomháború következtében-mint életadó belélegezhető közeg megszűnt.” A lemúriak legalább 800 000 éve elpusztították magukat egy kozmikus atomháborúban”- mondja
elővigyázatosan, és figyel mennyire veszem komolyan. A megmaradottak földalatti városokban élnek”- mondta.

A kisfiú azt is elmondta, hogy „régebben”- amikor még marsi ember volt felkereste a földet kísérleti célokból, maga vezetett egy űrhajót. Ezt az ún. Lemúr Civilizációnak hívták. A Lemúr Civilizáció bukásáról úgy beszél, mintha tegnap történt volna. Szerinte a lemúriak pusztulása azért volt elkerülhetetlen, mert spirituálisan nem fejlődtek tovább, nem törődtek a spirituális továbbfejlődéssel és a bolygó egysége felbomlott.

Ahogy a mamája egy könyvet adott a kezébe „Kitől származunk mi?” –cimmel Ernest Muldasevtől- a kisfiún nagy izgalom lett úrrá. Hosszú időt töltött el a lemúriak képeinek elemzésével és a tibeti pagodák képeivel. Majd mesélt órák hosszat megszakítás nélkül-szüleinek a Lemúriakról. Ahogy a gyermek beszélt, az anya megjegyezte a részére érthető legfontosabb dolgokat, mint-„ A Lemúriak 70 000 évig éltek és kilenc méter magasak voltak”

-Hogyan tudsz te minderre emlékezni? Kérdezte anya a fiát.
”Igen emlékszem pontosan mindenre, senki sem mondta el nekem ,én mindezt láttam!”- válaszolt Boriszka.

Orosz indigógyerek-2008 aug. 28.

Boriszka nekilátott Muldasev második könyvének” Az Istenek városának keresésének”, csak nézte sokáig a képeket, eszébe jutott rengeteg részlet a szent sírokról, a piramisokról. Aztán kijelentette, hogy „az emberek a Keopsz piramis alatt nem fognak találni antik tudásra utaló dolgokat. Ezt az anyagot egy másik piramis alatt fogják megtalálni, de ezt a piramist még nem fedezték fel! Az emberiség élete meg fog változni, ha a Szfinxet” megnyitják (kinyitják), a szfinxnek egy nyitómechanizmusa van a füle mögött, hogy pontosan hol azt nem tudom.”- mondta.

A riport rövid szünetében a Maya civilizációról beszél és rámutat, hogy az emberiség nagyon keveset tud ennek a népnek a múltjáról, pedig csak a naptárkő útmutatásait kellene követni, olyan kézenfekvő tudományos anyaggal van feltöltve, amely a megfelelő következtetések alapján új utakat nyithatna az emberiség életében.

A nagyobbik „Maya naptárkő” is ott fekszik valahol a közelben, ahol az elsőt megtalálták, valószínű, hogy építmény áll rajta”.

A legérdekesebb az egészben az, hogy Boriszka hisz az indigógyerekek eljövetelének szükségszerűségében. A Földön mindig a mélyreható változások hajnalán (így fogalmazza a 12 éves kisfiú) jelentek meg azok a gyerekek  akiknek a tudására, ősemlékezetére az ilyen kataklizmatikus korok idején szükség van.

Tehát programozva látod az úgynevezett indigó, vagy akárminek is nevezhető gyerekek születését, javítok újjászületését?

”Igen ez így van mindig, ilyenkor szükség van a „Földi tudás-központú” emberek felvilágosítására, nehogy megismétlődjön a katasztrófa, ami egyszer már minket is elpusztított –úgy értem a Lemúr civilizációt.”

Honnan tudsz te ezekről a tehetséges gyerekekről, és miért van ez?

”A kérdésed második részére már az előbb választ adtam, a másik, hogy én tudom, hogy a gyerekek meg fognak születni és már sokan meg is születtek, de a városomban eddig még eggyel sem találkoztam.”.
”De lehet ,hogy Júlia Petrova tud valamit mondani, ő hisz nekem és valamit érez is abból amit én, a többiek mind kinevetnek, mikor valamit ebből a témából elmondok”.

Boriszka, egy az ún. Indigógyerekek közül folytatja az elbeszélést.

”Most történnek az első lépések abban a folyamatban amelyben gyökeresen megváltozik a Föld arculata. Megjelentek az első jelei a „Nagy transzformációnak”, idetartozik a föld mágneses pólusainak megváltoztatása, melyet két katasztrófa fog követni az egyik 2009-ben,a második pedig 2013-ban.”

”Nem,- nem félek a haláltól ,mert mi örökké élünk. A Marson is volt egy katasztrófa, ahol ott voltam, ott éltem és túléltem. Olyan emberek, mint én élnek ott most is. Egy nukleáris háború pusztított köztük, minden elpusztult a tűzben, nagyon kevesen élték túl a világégést. A megmaradtak mesterséges életteret alakítottak ki a bolygó felszíne alatt és új fegyvereket állítottak elő. Minden anyagot átalakítottak.

”A legtöbb marslakó széndioxidot lélegez be, ha most a mi planétánkra a Földre repülnek- a pipának mindig a közelbe kell lenni, amiből  széndioxidot lélegeznek be.” mondta Boriszka.

 

Ha te a Marsról jöttél akkor neked is létszükséglet a széndioxid?-
”Amikor ebben a testben vagyok a normális földi levegőt lélegzem be, de azt ti is tudjátok(…a riporternek),hogy az oxigén nálunk is öregedési folyamatot idéz elő!”.

Specialisták megkérdezték a fiút, hogy a földi emberek által gyártott űrhajók miért jártak oly gyakran szerencsétlenül Marsközelben?

 

„ A Marslakók speciális hullámokat sugároznak az olyan űrhajók, űrállomások felé amelyekben felfedezik a számukra káros sugárforrást ,ha az űrjárművek nem érik el a Marsot, a fenyegetés megszűnik.”.

 A fiú mélyreható tudást birtokol a világűrről és ennek dimenzióiról. Ismeri az interplanetáris UFOk struktúráját. Úgy beszél róluk mint egy tudós szakember, táblára rajzolja a repülő testeket és elmagyarázza az alkotórészek funkcióit.

 

Itt olvasható egy példa a magyarázataiból.

”ez hat rétegből áll, a külső réteg szolid (ellenálló. Tartós, megbízható…) fémből készült, az össztömeg mintegy 25%-át teszi ki, a második réteg elasztikus, gumiszerű 30%,a harmadik réteg újra metál, és szintén 30%a az össztömegnek, az utolsó rétegnek mágneses tulajdonságai vannak-4%-ot képvisel az össztömegből. Ha a magnetikus réteget energiával telítjük akkor az űrhajók képessé válnak az univerzum terei közt repülni.”.

Boriszkának az iskolában egy csomó nehézséggel kell megküzdeni. Az egyik interjú után a második osztályba küldték, de hamarosan onnan is megpróbálták kirúgni, mert állandóan megszakítja a tanár előadását, kijavítva a tévedéseit, ezért a továbbtanulás csak privát tanárokkal megoldható.

--Seng--